Maj, 2020

Okolice S10/DK10

Wtorek, 12 maja 2020 · dodano: 12.05.2020 | Komentarze 3

Miałem jechać do Barlinka ale gdy wjeżdżałem do Witkowa Drugiego nagle na drodze w kierunku Dolic zaczął lać deszcz a w kierunku Kluczewa droga sucha i od razu odbiłem w kierunku ścieżki rowerowej przy cukrowni i wydłużoną drogą przez Golczewo i Giżynek wracam do Stargardu i obieram kierunek na DDR-kę do gminy Kobylanka.

DDR-ka w Kluczewie

Nad S10 w okolicy Golczewa
W Zieleniewie zjeżdżam w kierunku dojazdu pożarowego 36 do Cisewa a po zaliczeniu szuflady do Wielichówka kieruje się do Zdunowa przez Reptowo i Niedźwiedź.Niestety do Zdunowa nie dojechałem bo koparka zastawiła drogę więc wróciłem do Niedźwiedzia i przez Kałegę docieram do DDR-ki w Motańcu .

Prawie w Zdunowie

Kałęga - Bez
Ścieżką rowerową jadę do Bielkowa przez Kobylankę a następnie kieruje się do DDR-ki w Morzyczynie przez Jęczydół i jadę nią do stacji PKP w Grzędzicach a na koniec pozostał dojazd do DDR-ki w Żarowie gdzie złapał mnie drobny deszczyk ale zaliczyłem jeszcze rundkę po mieście bo w Stargardzie nie padało.

Nad Żarowem deszczyk

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,
Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Okolice S10/DK10

Piątek, 8 maja 2020 · dodano: 09.05.2020 | Komentarze 6

Czas ograniczony do siedemnastej a z pracy wróciłem po czternastej i od razu wyruszyłem na pięćdziesiątkę po pracy zaczynając od wydłużonego dojazdu do DDR-ki na Żarowo  i po przejeździe przez Grzędzice jadę ścieżką rowerową do Zieleniewa gdzie kieruję się na Wielichówko przez Miedwiecko i Cisewo zaliczając po drodze asfaltowy dojazd pożarowy 36 i testuję nową koszulkę którą po drodze do domu odebrałem.

Droga do Miedwiecka

Nowa koszulka od Quest
W Wielichówko zawracam do Cisewa i kieruję się do ścieżki rowerowej w Motańcu jadąc do niej przez Reptowo i Niedźwiedź i kolejny raz spotykam dziadka bikera ale tym razem tylko wymiana pozdrowień i szybki powrót do domu bo na siedemnastą byłem umówiony na odbiór nowych mebli przez które straciłem piękną słoneczną sobotę bo trzeba było wszystko po składać bo niedziela i poniedziałek druga zmiana :(
m

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,DP36,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy

50-tka w "przerywce"

Czwartek, 7 maja 2020 · dodano: 07.05.2020 | Komentarze 5

Dziś pracuje nietypowo w tak zwanej w firmie "przerywce" pracowałem cztery godziny a po czterech godzinach przerwy znowu na cztery godziny do pracy aby nie siedzieć w przerwie przed TV postanowiłem zaliczyć szybka pięćdziesiątkę po gminie Kobylanka bo tam najszybciej mi to wychodzi.Pierwszą ścieżką do Żarowa a dalej do drugiej przez Grzędzice a po drodze spotykam starszego pana który zaraził się cyklozą i jak zwykle chwile z nim porozmawiałem jadąc przez prawie 2 km do końca DDR-ki w Motańcu z nim a tam się rozstaliśmy .

Z Motańca pojechałem do nowej drogi na Zdunowo tam zawróciłem i ruszyłem w drogę powrotną na ścieżkę rowerową w Kobylance którą wracając do Stargardu zrobiłem po drodze szufladę do Kunowo a przed Lipnikiem ponownie spotkałem się ze starszym bikerem

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motańiec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Zieleniewo,Lipnik,Starggard.
M A P K A: 50-tka w "przerywce"

Stare Brynki przez Gryfino

Środa, 6 maja 2020 · dodano: 06.05.2020 | Komentarze 8

Dziś w wolny dzień od pracy ale i od remontu postanowiłem zaliczyć setkę  jadąc ścieżką rowerową do Morzyczyna gdzie przez Oś.Zielone docieram do Jęczydołu i kieruję się do głównej drogi na Gryfino czyli DW 120 na która wjeżdżam w Bielkowie.

Kierunek Bielkowo
Z DW 120 zjeżdżam na moment w Kołbaczu aby do Starego Czarnowa dojechać DDR-ką a dalej do samego Gryfina głównym szlakiem pod Cmentarz żołnierzy Armii Czerwonej na którym nigdy nie byłem a wielokrotnie koło niego przejeżdżałem oczywiście po drodze zaliczam Glinna ,Kartno,Żelisławiec i Wełtyń.

KARTNO  (niem.Kortenhagen) Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża Św. z XIII w.

Wełtyń - Rzepak

Cmentarz żołnierzy Armii Czerwonej w Gryfinie.
Z Gryfina kieruje się na główny szlak do Szczecina czyli DK 31 ale jadąc nią coś mnie tknęło gdy dojechałem do Czepina aby zaliczyć Żabnicę i Dębce co nie było dobrym pomysłem ze względu na kiepską drogę i bruk a to przez Michała wpis.Dobrze że tego bruku było 600 m i wjechałem w ślepą drogę w Dębce i musiałem zawrócić i po przejechaniu przez DK 31 i zaliczeniu Daleszewa zawitałem w Starych Brynkach.

Bruk i koniki w Żabnicy

Nad Odrą w Dębce

STARE BRYNKI (niem.Brünken) Odbudowywany kościół
Cel osiągnięty pora wracać do wiaduktu nad S3  kiepską drogą później już po lepszej nawierzchni przez Chlebowo i Wysoką Gryfińską melduję się ponownie w Gardnie.

Nad S3 w okolicy Chlebowa

Chlebowo (niem.Klebow) - Pomnik Kombatancki "Armata"
Tą sama droga wracam do Bielkowa z przystankiem na uzupełnienie płynów w Żelisławcu a później kieruje się do ścieżki rowerowej w Kobylance aby wrócić nią do Stargardu.

Okolice strefy przemysłowej w Gardnie

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,Wełtyń,Gryfino,Czepino,
Żabnica,Dębce,Daleszewo,Stare Brynki,Chlebowo,Wysoka Gryfińska,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,
M A P K A I ZDJĘCIA:Stare Brynki przez Gryfino

Przed deszczem

Poniedziałek, 4 maja 2020 · dodano: 04.05.2020 | Komentarze 4

Gdy tylko wstałem a jak na mnie gdy mam wolny dzień o ósmej to bardzo wcześnie sprawdziłem prognozy pogody i przed remontem przedpokoju postanowiłem zaliczyć rundę aby zdążyć przed zapowiadanym deszczem zaliczyć pięćdziesiątkę.Jak ma być szybko to do gminy Kobylanka.Na początek runda 5 km po mieście a później przez Żarowo i Grzędzice do Lipnika.Drogę łączącą Żarowo i Grzędzice ostatnio remontowali ale nie wiem dlaczego najgorszy odcinek dostał dwie łaty na na 100m potrzeba zmienić 80% nawierzchni?

Droga po remoncie
Jadąc do Motańca ścieżką rowerową zahaczam o promenadę na jeziorem Miedwie gdzie dawno nie byłem i która zostało otwarta dla ludzi.

Z Motanca jadę do nowej drogi na Zdunowo gdzie pojawiła się górka która jak zostanie rozparcelowana to droga zostanie uznana za ukończoną ,tam zawracam i przez Reptowo i Cisewo jadę do Wielichówka.

Gdy docierałem do Wielichówka prze mną były na niebie deszczowe chmury które kierowały się jakby nad Stargard gdy zawróciłem skierowałem się do dojazdu pożarowego 36 w Cisewie którym dojechałem do Miedwiecka a dalej ruszyłem do ściezki rowerowej w Zieleniewie.

Miałem zamiar w Lipniku odbić ponownie na Grzędzice ale przestraszyłem się ciemnych chmur i wróciłem do domu,remont cd.

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,
DP36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M AP K A : Przed deszczem

Pauza remontowa 2

Sobota, 2 maja 2020 · dodano: 02.05.2020 | Komentarze 5

Zanim rozpocząłem układanie paneli na podłodze wyruszyłem aby odpocząć od remontowych zajęć i zaliczyć pięćdziesiątkę i po rundce po mieście pojechałem do strefy przemysłowej w Kluczewie prze Witkowo Drugie i Os.Lotnisko.

Hiab w strefie przemysłowej
Po zaliczeniu DDR-kami strefy przemysłowej wyjeżdżam w Golczewie jadę do Skalina a następnie obieram kierunek na Zieleniewo przez Wierzchląd i Kunowo

Rzepak w Golczewie
Po drodze mijam dużą ilość solo bikerów a gdy jechałem z Zieleniewa do Cisewa to mijałem grupki rodzinne co się chwali że zamiast siedzieć przez TV,kompem dzieci spędzają czas z rodzicami na sportowo.

Tu zawróciłem

Kolejna rodzinna wyprawa
W Cisewie zawróciłem i wróciłem na DDR-kę w Zieleniewie i dalej prosto do domu i jak wcześniej wspomniałem pora na panele.

Trasa:
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Miedwiecko,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard.
M A P K A : Pauza remontowa 2

Piątek, 1 maja 2020 · dodano: 02.05.2020 | Komentarze 3

Święto pracy a ja do pracy a po niej szybka pięćdziesiątka i dalsze godziny dnia spędzone na remoncie.Pięćdziesiątka zaliczona po gminie Kobylanka z szufladą do Zdunowa a zacząłem od ścieżki rowerowej do Żarowa a następnie DDR-ką do Motańca i przez Niedźwiedź do Zdunowa.

Wjazd do Niedźwiedzia od strony Kałęgi

Roboty na nowej drodze do Zdunowa
W Zdunowie nawrotka i przez Reptowo dojeżdżam na ścieżkę rowerową w Kobylance na której doczepiam się do dwóch szosówców i z nimi wracam do Stargardu i po obiedzie do wieczora remontowy kolejny dzień,raczej godziny.

Stargard,Żarowo,Grzędzic,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,kałęga,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A: 50-tka po pracy.