Grudzień, 2020

Szaro,buro i.....

Niedziela, 13 grudnia 2020 · dodano: 13.12.2020 | Komentarze 4

Szaro,buro i jeszcze daleko do wiosny ale warunki do jazdy jak na późną jesień to nie można narzekać chodź na mnie te szarości mają zły wpływ bo nie chce mi się gdzieś dalej jechać a klepie wielokrotnie przejechane trasy w miarę po bliskiej okolicy tak jak i dziś.Warunki trochę lepsze od wczorajszych bo wiatru nie było wcale tylko wszędzie szaro buro i ponuro a drogi pokryte wilgocią.Na początku pojechałem do ścieżki rowerowej w Kluczewie wydłużoną drogą przez Witkowo Drugie .
Cukrownia w Kluczewie
Cukrownia w Kluczewie © strus
DDR-ka wzdłuż Bridgestone
DDR-ka wzdłuż Bridgestone © strus
Golczewo - Dwór z XIX wieku
Golczewo - Dwór z XIX wieku © strus
Ścieżką rowerową przez Golczewo dojechałem do końca DDR-ki przy Metalowej gdzie zawróciłem i tą samą drogą wróciłem do Golczewa a następnie przez Giżynek wróciłem do Stargardu i skierowałem się do głównej DDR-ki na Kobylankę gdzie dojechałem nie widząc żadnego rowerzysty po drodze a biegaczy mijałem kilkunastu.
DDR-ka do Kobylanki
DDR-ka do Kobylanki © strus

Dziś znowu późno wyjechałem mimo że jak na mnie wcześnie wstałem o dziewiątej ale miałem dziwne problemy z bólem brzucha po obudzeniu się i zjadłem delikatne śniadanie wypiłem litr "miętówki" i dopiero w samo południe wyruszyłem.Przez ten ból nie zaliczyłem większego dystansu mimo że pogoda sprzyjała.Między innymi dlatego w Kobylance ruszyłem na Reptowo najkrótszą drogą a ostatni etap to standardowa najkrótsza droga powrotna przez Cisewo i Miedwiecko do ścieżki rowerowej w Zieleniewie i powrót nią do Stargardu.
Stargard - Stary silos z 1940 r
Stargard - Stary silos z 1940 r © strus

Stargard,Witkowo,Drugie Kluczewo,Golczewo,Burzykowo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,
Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Szaro,buro i.....

Po zakupowa runda....i rekord roku.

Sobota, 12 grudnia 2020 · dodano: 12.12.2020 | Komentarze 3

Cztery dni drugiej zmiany a dziś można powiedzieć że udało mi się wyskoczyć na rower dzięki wczesnemu wypełzaniu z łóżka i najpierw zakupy spożywcze a później wyjazd na prawobrzeże na zakupy meblowe i co mnie zdziwiło że szybko to poszło i chwilę po trzynastej byliśmy już w domu .Nie było co czekać na obiad tylko przebrałem się i jazda do gminy Kobylanka aby zaliczyć jak ostatnim razem minimalną rundkę czyli pięćdziesiąt kilometrów.Do Niedźwiedzia pojechałem zaczynając od Żarowa a następnie przez Grzędzice i Lipnik dojechałem w okolice jeziora Miedwie i po zaliczeniu Kobylanki i Motańca jestem na półmetku.Z Niedźwiedzia jadę do Wielichówka przez Reptowo i Cisewo a tam zawracam i kieruję się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie przez Miedwiecko aby wrócić do domu.Dziś po dojechaniu do wiaduktu nad S 10 w Motańcu odpaliłem obie lamki gdy zjeżdżałem z DDR-ki na szosę po której przemieszczają się auta bo strasznie dziś wcześnie zrobiło się ciemno i powiewało mrozem albo po prostu źle byłem ubrany powyżej pasa.
Budowa nowej drogi w Reptowie

M A P K A: Po zakupowa runda☁️

Minimalna runda

Poniedziałek, 7 grudnia 2020 · dodano: 07.12.2020 | Komentarze 2

Minimalna runda to jazda aby zaliczyć 50 kilometrów ,przeważnie to robię po pracy ale dziś wystarczyło mi czasu tylko na tyle mimo że miałem wolny dzień od pracy.Aby szybko zaliczyć dystans bo zależało mi na czasie pojechałem na rundę po gminie Kobylanka zaczynając od ścieżki rowerowej do Żarowa a następnie po zaliczeniu Grzędzic melduję się na DDR-ce którą jadę do wiaduktu nad S 10
Czający sie bażant zwyczajny
Czający się bażant zwyczajny © strus
Drugi etap szybkiej rundki to jazda do Cisewa przez Niedźwiedź oraz Reptowo a od Niedźwiedzia jazda pod nieprzyjemny wiatr i chłodniejszy niż wczoraj że na usta zaciągnąłem kominiarkę.Na koniec zaliczam szufladę do Wielichówka a po drodze widzę że wycięto 70 % drzew i nadal pracuje harwestery i po nawrotce wracam na DDR-kę w Zieleniewie i kieruję się do domu.
70 % wyciętęgo lasu
70 % wyciętego lasu © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : Minimalna runda

Śmierdnica przez Kluczewo

Niedziela, 6 grudnia 2020 · dodano: 06.12.2020 | Komentarze 4

Ostatnio przez chorobę Iwonki brakuje mi czasu bo musiałem przejąć obowiązki małżonki i nie mam czasu na szukanie jakiś nowych tras tylko klepie po wielokrotnie przejechanych szlakach tak jak dziś gdy pojechałem przez Witkowo Drugie do Kluczewa gdzie po zaliczeniu osiedla Lotnisko i strefy przemysłowej pojechałem przez Skalin i Kunowo do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą dojechałem do Bielkowa gdzie wjechałem na DW 120 która poprowadziła mnie do DDR-ki w Kołbaczu.
DDR-ka do Oś.Lotnisko
DDR-ka do Oś.Lotnisko © strus
Nieczynna fontanna w Kołbaczu
Nieczynna fontanna w Kołbaczu © strus
Wjeżdżam na ścieżkę rowerową gdzie mijam się z wieloma cyklistami i jadę nią do Śmierdnicy a następnie DW 119 docieram do DK 10 i kieruje się w Płoni do nowej drogi łączącej Zdunowo z Niedźwiedziem a tam kieruję się przez Reptowa do Cisewa w którym wjeżdżam na dojazd pożarowy 36 prowadzący do Miedwiecka.
DDR-ka w Śmierdnicy
DDR-ka w Śmierdnicy © strus
Droga Zdunowo-Niedźwiedź
Droga Zdunowo-Niedźwiedź © strus
PKP InterCity STADLER w Reptowie
PKP InterCity STADLER w Reptowie © strus
W Miedwiecku kieruję się do ścieżki rowerowej w Zieleniewie którą jadę do Grzędzic a ostatni odcinek na dziś to DDR-ka z Żarowa do Stargardu i meta .Dziś mimo plus dziesięciu stopni jechało mi się gorzej niż wczoraj a to chyba przez powrót pod wiatr który w porywach wiał do 50 km/h chodź apka pokazała mi więcej.

Stargard,Witkowo Drugie ,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,
Śmierdnica,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : Śmierdnica przez Kluczewo

Goleniów

Sobota, 5 grudnia 2020 · dodano: 05.12.2020 | Komentarze 2

W piątek odpuściłem rundkę po pracy bo musiałem położyć panele na podłodze a dziś po załatwieniu obowiązków rodzinnych dość późno wyruszyłem na początku ścieżką rowerowa do Żarowa do której dojechałem pod remontowanym wiaduktem kolejowym pod którym został otwarty ruch do końca świąt a następnie skierowałem się najkrótszą drogą przez Smogolice i Sowno do drogi wojewódzkiej 141.
Remontowany wiadukt PKP
Remontowany wiadukt PKP © strus
DW 141 jadę za Przemocze bo droga odbija na Maszewo a ja jadę do Goleniowa zahaczając o Tarnówko a gdy docieram do Podańska wjeżdżam na ścieżkę rowerową na której mijam kilku bikerów i kieruje się do drogi prowadzącej na Zabród z mini pauzą przy zakolu rzeki Iny.
Koniki w Przemoczu
Koniki w Przemoczu © strus

PODAŃSKO (niem.Puddenzig)Kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w.
PODAŃSKO (niem.Puddenzig)Kościół filialny p.w. św. Stanisława Kostki z XVIII w. © strus
Zakole rzeki Iny w Goleniowie
Zakole rzeki Iny w Goleniowie © strus
Nie był to dobry pomysł aby do Stawna jechać tą drogą przez Zabród i Bolechowo bo doga jest z bardzo kiepska nawierzchnią na pewno i polecam jechać na wąskich oponkach przy najmniej odcinek do Bolechowa bo później może być.Tak mnie wytrzepało że odebrało mi ochotę na jazdę ze Stawna do Strumian i wróciłem na główną drogę którą już dziś jechałem czyli do Tarnowca
Szyszunia na mchu
Szyszunia na mchu © strus
Tą samą drogą co tu przyjechałem wcześniej wracam do Stargardu spotykając jeszcze dwóch znajomych tym razem rowerzystów wyruszających na swoją rundkę 20 kilometrową.
Powrót do Sowna
Powrót do Sowna © strus

Stargard,Żarowo,Smogolice,Sowno,Przemocze,Tarnowiec,Tarnówko,Podańsko,Goleniów,Zabród,Bolechowo,Stawno,Tarnówko,Tarnowiec,
Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard.

M A P K A : GOLENIÓW

• Temperatura -1.0°C

50-tka po pracy....mroźna.

Czwartek, 3 grudnia 2020 · dodano: 03.12.2020 | Komentarze 3

Po wczorajszym odpoczynku od roweru i zaliczeniu trzech filmów dziś po pracy nastał ten dzień gdy termometr pokazał minusową temperaturę która się wahała między minus 0,7 a minus 1,2  podczas zaliczania standardowej pięćdziesiątki po pracy jadąc do Szczecin Zdunowa przez gminę Kobylanka rozpoczynając od ścieżki rowerowej przy ulicy Szczecińskiej nie widziałem żadnego rowerzysty do momentu gdy wjechałem na drogę  do Zdunowa przy której były resztki śniegu.
Wjazd na drogę do Zdunowa i pierwszy śnieg.
Wjazd na drogę do Zdunowa i pierwszy śnieg. © strus

W Zdunowie zawracam i okazało się że do końca rundki będę jechał pod upierdliwy syberyjski wiaterek który odebrał mi ochotę na robienie jakichkolwiek zdjęć więcej tylko kręciłem korbą najpierw do Reptowa a następnie przez Cisewo i Miedwiecko wracam na DDR-kę w Zieleniewie a nią do Stargardu a gdy wróciłem do domu okazało się że ubrane dziś skarpety nie dały rady bo gdy się myłem bardzo bolały mnie duże palce u stóp.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Gajęcki Ług,Zdunowo,
Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,zieleniewo,Lipnik,Stargard.

M A P K A : 50- tka po pracy.

Wtorek, 1 grudnia 2020 · dodano: 01.12.2020 | Komentarze 3

Ostatni miesiąc tego roku napoczęty pięćdziesiątka po pracy a jak to bywa przeważnie zaliczona po gminie Kobylanka i tak jak wczoraj pierwsze kilometry do Zieleniewa po tej samej trasie a następnie zajeżdżam na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie trwa remont molo.
Remon mola w Zieleniewie
Remont mola w Zieleniewie © strus

Promenada w Morzyczynie
Promenada w Morzyczynie © strus
Wracam na ścieżkę rowerową i jadę nią jak wczoraj do Motańca a po zaliczeniu wiaduktu nad S 10  kieruje się do Reptowa przez Niedźwiedź a dalej obieram kierunek na Cisewo gdzie zaliczam szufladę do Wielichówka i odkrywam że wioska dostała 200 m nowego asfaltu a nad lasem nadal się znęcają harwestery.
Wjazd do Motańca
Wjazd do Motańca © strus
Z Cisewa do Zieleniewa oczywiście dojazdem pożarowym 36 a tam wracam na ścieżkę rowerową którą jadę do Grzędzic i na koniec DDR-ka łącząca Żarowo ze Stargardem a jutro chyba przymusowa pauza od roweru bo trochę spraw do załatwienia i pomoc chorej małżonce która wylądowała na dwutygodniowym L4.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
Wielichówko,Cisewo,DP 36,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.