Październik, 2018

Suma podjazdów:1908 m

50-tka po pracy z Iwonką.

Sobota, 6 października 2018 · dodano: 06.10.2018 | Komentarze 6

Już w czwartek wiedziałem że w sobotę po pracy sam nie pojadę tylko z małżonką,na początku pojechaliśmy na cmentarz w Grzędzicach przez Żarowo gdzie zostawiłem małżonkę i zrobiłem po bliskich okolicach rundkę 15 kilometrów solo.

Wróciłem po małżonkę i ruszyliśmy do DDR-ki w Lipniku a nią zajechaliśmy do Zieleniewa a tam odbiliśmy na ulicę Długą która w końcu doczekała się nawierzchni asfaltowej a nawet i ronda z którego zjechaliśmy na gruntową drogą prowadzącą do Parku Pamięci.
Wyjazd z Grzędzic w kierunku Lipnika
Wyjazd z Grzędzic w kierunku Lipnika © strus
Nowa nawierzchnia na ul.Długiej w Zieleniewie
Nowa nawierzchnia na ul.Długiej w Zieleniewie © strus
Park Pamięci w Morzyczynie
Park Pamięci w Morzyczynie © strus

Z parku ruszyliśmy na d promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie przy plus 21 stopni w październiku było bardzo dużo ludzi wypoczywających i spacerujących ale jakoś udało nam się między nimi przejechać przez całą promenadę i wrócić na DDR-kę w Zieleniewie.
Jezioro Miedwie prawie jak nad morzem
Jezioro Miedwie prawie jak nad morzem © strus
DDR-ka wracamy do Stargardu a następnie kierujemy się na Stare Miasto wydłużoną drogą przez parki nad rzeką Iną żeby odebrać w RTV zamówiony gadżet a później to już jazda żeby zaliczyć standardowy dystans jeżdżony po pracy.
Nad rzeką Iną
Nad rzeką Iną © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Stargard,Lipnik,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy z Iwonką.

Tour de Miedwie

Piątek, 5 października 2018 · dodano: 05.10.2018 | Komentarze 6

Po udanym słonecznym weekendzie w Świnoujściu musiałem cztery razy zaliczyć pracę na drugą zmianę więc nici z roweru a dziś ciepło i słonecznie dlatego takiej pogody nie można nie wykorzystać na rower.Za bardzo nie miałem planu dlatego na początek do DDR-ki na Motaniec dojechałem wydłużoną drogą przez Giżynek Kilometrowy odcinek DDR-ki w okolicy Lipnika doczekała się zabezpieczeń chodź ja uważam że przydało by się więcej barierek jeszcze.
Pamiątki z nad morza
Pamiątki z nad morza © strus

DDR-ka w okolicy Lipnika
DDR-ka w okolicy Lipnika © strus
Ścieżką rowerową jadę do Kobylanki a po drodze zajeżdżam nad jezioro Miedwie a następnie odbijam przez Bielkowo i Nieznania do Kołbacza.Po drodze gdy wjeżdżałem pod górkę do Nieznania poczułem ból w udzie od wewnętrznej strony pod pachwiną co chyba źle wróży :(   :(  :(
Nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie
Nad jeziorem Miedwie w Morzyczynie © strus
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór z XIX W
KOŁBACZ (niem.Kolbatz) Dwór z XIX W © strus
Kolejnym odcinkiem dzisiejszej trasy jest dojazd do DW 119 w Starym Czarnowie również wydłużoną drogą przez Dębinę i jazda nią na odcinku prawie do Będgoszczy gdzie odbijam na spokojniejsze drogi ale w gorszym stanie technicznym.
Kolory jesieni w okolicy Dębiny
Kolory jesieni w okolicy Dębiny © strus
Po kiepskich drogach i prawie non stop pod niesprzyjające wiatry jadę zaczynając od Chabowa a zatrzymuje się przy niezamieszkałym i niszczejącym pałacu w miejscowości Linie dawniej Leine - niem.Tam również przerw na batona i w końcu po 42 km trochę lżejsza jazda do Żabowa ale zanim tam dotarłem zaliczyłem jeszcze Stare Chrapowo.
Pałac w Liniach (niem. Leine, gmina Bielice)
Pałac w Liniach (niem. Leine, gmina Bielice) © strus
STARE CHRAPOWO (niem.Alt Grape) Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża Świętego z XV/XVI w. © strus
W Żabowie utrudnienia na drodze,ruch kierowany przez dwóch panów za pomocą radia bo frezowali główną drogę,od razu duży korek bo przecież dziś piątek i wszyscy się śpieszą.Żeby nie jechać po sfrezowanym asfalcie a przede wszystkim czekać w kolejce jadę chodnikiem i odbijam w kierunku trasy maratonu MTB w okół Miedwia.Kiepski asfalt aż do głównej drogi DW 109 ,momentami jadę lewą stroną co chwilę patrząc w tył czy coś nie jedzie ale na tych kiepskich drogach dziś ruch minimalny.
RYSZEWKO (niem.Klein Rischow) Kościół parafialny p.w. Wniebowzięcia NMP z 1866 r © strus
Początkowo miałem zamiar DW 109 wracać do domu ale ledwo przejechałem przez Okunice a odechciało mi się ta drogą jechać przez TIR-y i dlatego odbiłem w kierunku Wierzbna przez Grędziec. Z Wierzbna niema wyboru trzeba na wąskich oponach skierować się do Obryty gdzie od razu kieruję się w stronę poradzieckiego lotniska jadąc przez Reńsko i Warnice w której pana na rowerze zatrzymałem i opróżniłem z powietrza mu tylną oponę bo jechał całą szerokością szosy a w koszyczku miał jeszcze dwie flaszki wódki które zabrał chyba bał się że mu zabiorę.
OBRYTA (Gross Schönfeld) Dworzec PKP
OBRYTA (Gross Schönfeld) Dworzec PKP © strus
Kolory jesieni na poradzieckim lotnisku
Kolory jesieni na poradzieckim lotnisku © strus
3 km  terenowej drogi i zawitałem na DDR-ce którą jadę do samego Stargardu i zostały jeszcze kilometry po mieście i już w domu.

Stargard,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,
Chabowo,Nowe Linie,Linie,Stare Chrapowo,Żabów,Ryszewko,Młyny,Turze,Ryszewo,Okunica,Grędziec,Wierzbno,Obryta,