Styczeń, 2018

Lutkowo plus marszobieg.

Sobota, 6 stycznia 2018 · dodano: 06.01.2018 | Komentarze 6

Po wczorajszej szybkiej pięćdziesiątce dziś postanowiłem wybrać drogi na których szybko się nie pojedzie bo ich stan nawierzchni na to nie pozwala a minusem dzisiejszej trasy to że szkodziła mojemu obolałemu nadgarstkowi bo bark już w porządku. Pierwsze kilometry to tylko jazda non stop bez zdjęć bo niedawno ją pokonywałem dwukrotnie po za próbą zrobienia zdjęcia żurawiom ale zbyt daleko były i kiepsko to wyszło.
Żurawie w oddali
Żurawie w oddali © strus
Pierwsza para żurawi była w okolicy Ulikowa ale za to w okolicach Marianowa i Wiechowa to widziałem  już kilkanaście par i jeden duży klucz na niebie i docieram do Kępna a tym razem nie pojechałem na Dobrzany tylko w przeciwna stronę do Lutkowa. Przed samym Lutkowem bardzo duże ilości wody na polach  jakby powstały nowe jeziorka.

Lutkowo (niem.Rehwinkel) Kościół filialny p.w. Chrystusa Króla z 1907 r
Lutkowo (niem.Rehwinkel) Kościół filialny p.w. Chrystusa Króla z 1907 r © strus
Lutkowo (niem.Rehwinkel)Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej.
Lutkowo (niem.Rehwinkel) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Z Lutkowa skierowałem się do Chociwla drogą która jechałem po raz pierwszy bo zawsze kierowałem się do Ińska przez Długie.Droga kiepskiej jakości aż do Starzyc a w okół na odcinkach zalesionych mnóstwo wody podchodzącej do drogi.W Chociwlu wjeżdżam na DK 20 ale na krótko bo nie chciało mi się do samego Stargardu jechać pod górki,wiatr i oczywiście z dużą ilością aut na szosie dlatego w okolicach Lisowa odbijam na "Chociwelkę" i jadę nią aż do za węzeł Łęczyca a to dzięki spotkanemu na szlaku bikerowi który zapytany o przejazd na budowanym wiadukcie potwierdził że rowerem nie mam problemu.
Wjazd na DW 142 w okolicy Lisowa.
Wjazd na DW 142 w okolicy Lisowa. © strus
Wiaduk w okolicy DW 142
Wiadukt w okolicy DW 142 © strus
Zatrzymuje się na chwilę na remontowanym wiadukcie nad DW 106 w Łęczycy żeby schrupać musli batona i wchłonąć małą puszeczkę Oshee z magnezem na dalszą drogę.Od Załęcza jeszcze 2,4km nie ma asfaltu w kierunku zjazdu na Storkówko.
Remontowany wiadukt nad DW 106 w Łęczycy
Remontowany wiadukt nad DW 106 w Łęczycy © strus
Żeby wydostać się z remontowanej drogi musiałem pokonać pieszo przenosząc rower wysoki wał usypany z piachu ,ostatni był ale o wiele mniejszy a następnie pojechałem przez Storkówko i Małkocin do Klępina gdzie odbiłem na skrót do Stargardu ale niestety droga była zalana przez rzekę Inę i musiałem zawrócić.
Rzeka Ina w Klępinie
Rzeka Ina w Klępinie © strus

Wróciłem do Klępina i szosą docieram do Stargardu a że na liczniku trochę brakowało do pełnej cyfry robię rundkę po mieście a następnie szybko przebieram się i z małżonka robię wypad na marszobieg w kierunku Żarowa tempem Iwonki
Stargard,Strachocin,Ulikowo Kolonia,Ulikowo,Pęzino,Czarnkowo,Marianowo,Wiechowo,Kępno,Lutkowo,Starzyce,Chociwel,Lisowo,
Łęczyca,Storkówko,Małkocin,Klępino Stargard.

MAPKA : LUTKOWO

Mapka: Marszobieg

Piątek, 5 stycznia 2018 · dodano: 05.01.2018 | Komentarze 2

Po trzech ulewnych dniach w końcu udało mi się na koniec tygodnia wyjechać na standardową pięćdziesiątkę wykręcona po pracy
i oczywiście zaczętą od jazdy DDR-ka na Żarowo a następnie skierowałem się do drugiej DDR-ki w Lipniku przez Grzędzice.
Gdy dojechałem do Kobylanki odbiłem na Cisewo przez Reptowo i gdy na liczniku miałem już przejechane 25 km postanowiłem zawrócić
i ta samą drogą wrócić do domu.Dziś trochę przesadziłem z tempem bo przestraszyły mnie szare chmury gdy byłem w Cisewie.
Droga Cisewo - Wielichówko
Droga Cisewo - Wielichówko © strus
Kładka dla zwierząt nad S10 w okolicy Zieleniewa
Kładka dla zwierząt nad S10 w okolicy Zieleniewa © strus
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo i z powrotem tą samą drogą.
MAPKA - 50 KM PO PRACY
Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

Noworoczna rundka.

Poniedziałek, 1 stycznia 2018 · dodano: 01.01.2018 | Komentarze 4

Pora rozpocząć kolejny sezon na dwóch kółkach ,czasu nie miałem za dużo ale na standardową 50-tke wystarczyło,pierwsze kilometry
bardzo trudne przez bardzo dokuczliwy czołowy wiatr który mi towarzyszył do Wierzchlądu gdzie odbiłem do DDR-ki w Zieleniewie z której zjechałem na promenadę nad J.Miedwie gdzie spotkałem Dawida [davidbaluch] ale to do mnie dotarło gdy już byłem z powrotem na ścieżce rowerowej którą pojechałem do Kobylanki a na niej uwieczniono nowy rok.
Morzyczyn -amfiteatr
Morzyczyn -amfiteatr © strus
Grafiti na DDR-ce
Graffiti na DDR-ce © strus
Z Kobylanki skierowałem się na pechowy Wielichówek z drugiego dnia świąt w którym miałem zamiar zawrócić ale spotkałem  tam trzech bikerów jadących z przeciwka i zapytałem się jak tam drogi w lesie czy są przejezdne.Okazało się że jest na nich dużo dziur zalanych wodą ale bez błota i można bez problemów jechać więc dlatego postanowiłem skierować się do dojazdu pożarowego 32 i nim dojechać do szosy w Sownie.
Grzybki w Reptowie nadal rosną
Grzybki w Reptowie nadal rosną © strus
Wjazd do lasu w Wielichówku
Wjazd do lasu w Wielichówku © strus
Z Sowna tak jak wczorajszego dnia pojechałem do Żarowa przez Poczernin gdzie miałem skierować się na Lipnik ale zaczął padać deszcz i pojechałem w mżawce do Stargardu a już w mieście w sporym deszczu i chodź temperatura plus dziewięć w styczniu.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Cisewo,Wielichówko,Sowno,