Sierpień, 2017

Po przerwie z małżonką

Niedziela, 13 sierpnia 2017 · dodano: 14.08.2017 | Komentarze 1

Po pięciu popołudniówkach trochę spraw się nazbierało na sobotę więc dopiero w niedzielę z trudami wyruszyliśmy z Iwonka na rundkę
ponieważ gdy poszliśmy małżonki Merida stała na kapciu a po drodze jeszcze problemy z przerzutkami [uszkodzona manetka].
Pojechaliśmy na początku pod Klępino zobaczyć stan rzeki Ina ale już droga była przejezdna tylko bardzo śmierdziało i mnóstwo owadów w powietrzu.
Ina w okolicy Klępina
Ina w okolicy Klępina © strus
Zawróciliśmy i skierowaliśmy się do DDR-ki prowadzącej do Żarowa gdzie odbiliśmy na Poczernin przez Lubowo i Rogowo. W Poczerninie trafiliśmy na pozostałości po ultramaratonie Kołobrzeg - Szczecin i wyjechaliśmy na remontowanej "Berlińce"
Po ultramaratonie Kołobrzeg - Szczecin
Po ultramaratonie Kołobrzeg - Szczecin © strus
Na
Na "Berlince" © strus

Po niecałych 2 kilometrach jazdy remontowaną  drogą docieramy do krzyżówki z DW 141 gdzie spotykamy Niemców którzy zabłądzili w drodze do Szczecina .Zdziwiło mnie że jechali bez mapy i byli młodzi.Jechali za nami do Sowna i skierowałem ich do S3 prze Strumiany
 a my wjechaliśmy w las na dojazd pożarowy 32 i skierowaliśmy się do Reptowa przez Wielichówko i Cisewo.Mało nam czasu zostało bo byliśmy umówieni na 17.30 więc skrótem z Reptowa pojechaliśmy do DDR-ki w Morzyczynie a nią Iwonka prosto do domu a ja objechałem jeszcze Lipnik
Przejazd nad DK 10 w Morzyczynie
Przejazd nad DK 10 w Morzyczynie © strus

Stargard,Mokrzyca,okoliceKlępina,Mokrzyca,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Kępinka,Wielichówko,Cisewo,
Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
M A P K A :
Kategoria REKREACJA, RODZINNA

Na obiad do Załomia.

Niedziela, 6 sierpnia 2017 · dodano: 06.08.2017 | Komentarze 6

W niedzielny poranek przy śniadaniu małżonka zaproponowała obiad w pizzerii "Zaścianek" która znajduje się w  Załomiu i tak jak 15-tego czerwca ruszyliśmy prawie ta samą trasą z pominięciem grzybków Pucku.Pierwszą przerwę zrobiliśmy na parkingu za leśniczówko Strumiany.
Przerwa na parkingu
Przerwa na parkingu © strus
Droga do Klinisk oprócz że dziurawa to nic się na niej nie działo ale za to gdy dojechaliśmy do S3 postanowiliśmy zejść z rowerów i przejść na drugą stronę prowadząc rowery  przejściem dla pieszych.Czekaliśmy aż ktoś nam umożliwi przejście ,zatrzymały się dwa auta i wkroczyliśmy na przejście i gdy wkraczaliśmy na ostatni pas czyli czwarty [lewoskręt] jakiś DEBIL na rejestracji FZG 1..... dalej nie zapamiętałem ominął stojące auta uderzył mi w przednie koło i pojechał prosto.Na szczęście tylko wyrwał mi rower z jednej dłoni i nic się nie stało ,tylko mnie zdziwiło że widząc że na dwóch pasach jazdy na wprost auta stoją dlaczego chciał je wyprzedzić pasem do lewo skrętu a na dodatek stojące auta były co najmniej 5 metrów przed pasami.Małżonka po tym incydencie powiedziała że już nigdy ta drogą nie pójdzie.

Roztrzęsiona małżonka po chwili przerwy zasiadła na swej meridzie i pojechaliśmy na obiad do "Zaścianka" drugi raz w tym roku i ostatni.Nie polecam tego lokalu nie wiem czy zmienił się właściciel czy kucharz ale nie smakowała pizza ze szpinakiem którym była posypana po upieczeniu.I tak samo do Wielgowa pojechaliśmy lasem z którego wywożono ścięte drzewa i było grząsko przez to odbiliśmy na szutrową drogę pożarową 43

Nad S 3 w okolicy Załomia
Nad S 3 w okolicy Załomia © strus
Z Wielgowa udaliśmy się do Niedźwiedzia wzdłuż muru szpitalnego w Zdunowie gdzie ostanie 500 metrów było bardzo błotniste z dużą
ilością komarów.Dalsza droga to standard czyli dojazd do DDR-ki w Kobylance przez Reptowo i prosto do domu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,Kliniska Małe,Kliniska Wielkie,Pucice,Załom,Wielgowo,Zdunowo,
Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard
M A P K A :
Kategoria REKREACJA, RODZINNA

Na dwóch rowerach.

Sobota, 5 sierpnia 2017 · dodano: 05.08.2017 | Komentarze 3

Dzisiejsza jazda podzielona na dwa etapy,pierwszy pokonałem sam używając roweru  Merida Speeder , wyjechałem za późno i nie zdołałem zaliczyć pięćdziesiątki . Ruszyłem do DDR-ki w Kluczewie przez Witkowo Drugie a dalej ścieżką pojechałem przez Oś.Tańskiego do strefy przemysłowej która znajduje się na terenach poradzieckiego lotniska. Zaliczyłem teren na którym stoi logo firmy
Carcotec Poland
Logo Carcotec Poland
Logo Carcotec Poland © strus
Zanim wróciłem do domu po małżonkę zrobiłem rundkę od ronda w Golczewie zaliczając Skalin,Wierzchląd,Kunowo żeby znaleźć się na DDR-ce prowadzącej przez Giżynek do Stargardu w którym zrobiłem rundkę po mieście.Gdy dotarłem do domu doprowadziłem dwa rowery do porządku i zadzwoniłem po Iwonkę .Ja zmieniłem rower na Vipera i wyprowadziłem Iwonki Meride a następnie rozpoczęliśmy przejażdżkę od dojazdu na cmentarz w Grzędzicach przez Żarowo,tam porządki i nagle niebo nad nami zrobiło się brzydkie.
Sprawdziłem godzinową prognozę pogody która zapowiadała opady deszczu które nadchodziły z Niemiec i niestety  pierwszy deszcz złapał nas po niecałych 20 km za Morzyczynem.Postanowiliśmy zawrócić.

Wróciliśmy DDR-ką do Stargardu i zrobiliśmy jeszcze rundkę po mieście ,jedynym plusem było że dzięki opadom małżonka jechała dość
szybko jak za dawnych czasów :) ale nie udało nam się przejechać zaplanowanej trasy.
TRASA 1:
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Skalin,Golczewo.Giżynek,Stargard.
TRASA 2:
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
Część pierwsza - Speeder:
Część druga- Viper:

W ostatni dzień urlopu

Środa, 2 sierpnia 2017 · dodano: 02.08.2017 | Komentarze 4

Wczoraj wróciłem z "piekarnika" Kraków gdzie temperatura od soboty była powyżej 30 stopni ,wczoraj o 13-tej gdy wyjeżdżałem było już 37!!!!!! W sobotę start Tour de Pologne i obowiązkowo zameldowałem się na starcie pierwszego etapu gdzie udało mi się zrobić zdjęcia
dwóch moich faworytów a mianowicie Rafał Majka i Peter Sagan.
Rafał Majka w Krakowie
Rafał Majka w Krakowie © strus
Peter Sagan w Krakowie
Peter Sagan w Krakowie © strus
Ostatni dzień urlopu musiałem po siadaniu rozpocząć od roweru więc ruszyłem bez żadnego planu na trasę tylko z limitem kilometrów do przejechania ruszyłem a drogę chodź na początku pojechałem do Tomasza na krótką rozmowę a następnie do DDR-ki na Żarowo a w nim odbiłem na szosę doprowadzającą do Poczernina tam fotka nowej koszulki a w drodze powrotnej w Lubowie zrobiłem zdjęcie rzeki Iny która mocno wylała w różnych okolicach Stargardu.
Ina w Lubowie
Ina w Lubowie © strus

Gdy wróciłem do Żarowa skierowałem się do DDR-ki w Lipniku  przez Grzędzice  żeby skierować się do Gminy Kobylanka na rundkę
dojeżdżając do Cisewa a tam nawrotka i kierunek do domu

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga
Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.