Czerwiec, 2016

Suche kilometry .

Piątek, 3 czerwca 2016 · dodano: 03.06.2016 | Komentarze 5

Po środowej operacji dłoni Iwonki na zespół cieśni nadgarstka mam teraz o wiele więcej obowiązków domowych a małżonka ma wolne od roweru pewnie do końca wakacji przez co mój wyjazd na 200km będę musiał chyba przenieś na wrzesień a miałem to zrobić w maju ale niestety w wolne dni nie dopisała mi pogoda.
Miał być wyjazd do Pilichowa skończyło się w Dąbiu na Irydowej gdy zepchnęła mnie ciężarówka na brukową zatokę przystankową i złapałem kapcia,jedynym plusem tego zdarzenia że miałem miejsce do pracy.Nie wiem jak to jest po kapciu od razu się źle czuję i morale bardzo spada.
Tłok na S6 w kierunku morza
Tłok na S6 w kierunku morza © strus
Warsztat przystankowy
Warsztat przystankowy © strus
A że miałem tylko jeden zapas i nie miałem pojęcia gdzie najszybciej kupić dętkę ruszyłem w drogę powrotną do Stargardu ta samą drogą czyli DK 10 na którą wjechał za konwojem zmierzającym na Anakondę 2016.Wozy jakość bardzo wolno jechały wszyscy ich wyprzedzali lewym pasem ja nie miałem jak dopiero gdy po 500-set metrach  pojawił się pas awaryjny zacząłem ich wyprzedać i tak jakieś 1,5km później przyspieszyli i zostawili mnie ,fotkę dodaję ale niestety w czasie jazdy robiona i wyszła nieostra.

Za Niedźwiedziem zjeżdżam bo dalej jest zakaz dla rowerów i już DDR-ką kieruję się od Motańca do Stargardu wcześniej jak jechałem w okolicy Kobylanki szykowali się do łatania dziur a kamyki okleiły mój rower że zatrzymałem się żeby oczyścić go a przede wszystkim opony.
Oklejone opony
Oklejone opony © strus
Po 62 kilometrach moja średnia była ponad 30 km/h co było najlepszym wynikiem w tym roku ale niestety po zakupieniu nowych dętek wybrałem kiepskie szosy na których nie było można szybko jechać,W Żarowie kupiłem kolejne dwie butelki picia i ruszyłem do Poczernina ale tylko do tablicy bo później to droga ala Kunowo i szkoda kół.
Droga Poczernin - Rogowo
Droga Poczernin - Rogowo © strus
Nawrotka i przez Grzędzice do końca Lipnika i powrót do Stargardu z małą pętelką żeby zaliczyć 100km
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Wielgowo,Zdunowo,Płonia,Motaniec,
Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Stargard.

Czwartek, 2 czerwca 2016 · dodano: 02.06.2016 | Komentarze 1

Po wczorajsze piłce nożnej na hali dziś mnie w pracy bolała lewa stopa a mimo to ruszyłem na swoją 50-tkę po tyrce tym razem na początku pojechałem do Strzyżna przez dwa Witkowa zatrzymując się przy Małej Inie w której pływało gdy podszedłem do mostku sporo ryb które spłoszyłem.
Mała Ina w okolicy Strzyżna,
Mała Ina w okolicy Strzyżna, © strus

Dziś postanowiłem zabawić się na kilka kilometrów w Wojtka [Trendix] skoro są dwa ślady to jest już droga ale zapomniałem że w ostatnio bardzo mocno lało i zachęcająco zaczynająca się droga ze Strzyżna do Barnimia później była ciężką drogą.
Droga Strzyżno - Barnim
Droga Strzyżno - Barnim © strus
Gdy po pięciu kilometrach wyjechałem na przeciwko cmentarza na 106 -tkę do kolan byłem ubłocony a na szosie duży ruch ciężarówek
więc po chwili odbijam na Dębice przez Warnice B żeby do DDR-ki w Zieleniewie dojechać śladami ostatniego Maratonu Szosowego co chwilę spoglądając na niebo czy nie szykuję się jakaś gwałtowna niespodzianka docieram do domu .
Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Strzyżno,Barnim,Warnice B,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,