Maj, 2015

Ostatnie zgrzytanie kasety.

Środa, 6 maja 2015 · dodano: 06.05.2015 | Komentarze 3

Ostatnie zgrzytanie kasety czyli ostatni wyjazd na dojechanym napędzie w speederze bo mam w domu nowy teraz tylko czeka na podmiankę .Rundkę po pracy dziś pojechałem trochę inaczej ale i tak dojechałem do Kobylanki, na początek  dojazd do Kluczewa przez Witkowo i fotka młyna w Kluczewie.
Młyn w Kluczewie
Młyn w Kluczewie © strus
Dalsza droga to przejazd do strefy przemysłowej w Kluczewie a mianowicie dojazd do Cargotecu i powrót do ronda przy Bridgestone i kierunek na Zieleniewo przez Wierzchląd.
Rzepak rządzi na polach
Rzepak rządzi na polach © strus

Pogoda lepsza niż wczoraj i niż zapowiadana w TV szkoda było wracać do domu ale że dziś środa to pozostała jeszcze inna forma ruchu czyli hala a po niej basen z sauną.gdy zatrzymałem się za Kunowem żeby poobserwować łowy bociana zorientowałem się dopiero że nie zabrałem ze sobą isotonika ale na szczęście w torebce pod siodełkiem jakąś kasę znalazłem i zrobiłem zakup co prawda dopiero w Kobylance.Pół flaszki wypiłem na miejscu i ruszyłem w drogę powrotną do domu bo z moich wyliczeń wychodziło że jak pojadę przez Żarowo to osiągnę minimum.
W tle Żarowo
W tle Żarowo © strus
Stargard,Witkowo,Kluczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzedzice,
Żarowo,Stargard

Deszczowa 50-tka po pracy.

Wtorek, 5 maja 2015 · dodano: 05.05.2015 | Komentarze 2

Gdy wracałem do domu po pracy zaczął padać deszcz już myślałem że nigdzie nie pojadę i wybrałem się po kilku sklepach rowerowych za spinką do łańcucha i oczywiście nigdzie nie było.Jak już byłem w domu pojawiło się słońce wiec szybko się przebrałem i ruszyłem na pięćdziesiątkę po pracy z zajechanie jeszcze do jednego sklepu.Gdy już byłem na DDR-ce po słońcu nie było śladu a za to do Lipnika spory ruch działkowiczów na rowerach.
DDR -ka do Motańca
DDR -ka do Motańca © strus
Dalsza droga po prawie pustej DDR-ce i szosie do Cisewa przez Niedźwiedź i Reptowo do końca asfaltu przy lapidarium i nawrót i pierwsze krople deszczu.
Droga do Wielichówka z Cisewa
Droga do Wielichówka z Cisewa © strus
DDR-ka w Morzyczynie
DDR-ka w Morzyczynie © strus
W deszczowej aurze jadę i rozmyślam jaką drogą mam wracać żeby zaliczyć minimum [50km],przed podjazdem pod Lipnik deszcz odpuścił więc odbijam na Żarowo przez Grzędzice.

Rzepakowe pole
Rzepakowe pole © strus
Długo się nie cieszyłem z braku opadu bo przy kościele w Grzędzicach zaczęło siąpić a na DDR-ce z Żarowa do Stargardu trochę mnie zlało w mieście było po deszczu.
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard

Setka z Bogdanem.

Niedziela, 3 maja 2015 · dodano: 03.05.2015 | Komentarze 3

Po długiej przerwie w końcu na rowerze i na dodatek nie sam.Setka z Bogdanem czyli pokazanie drogi Bogdanowi do Kołowa i drogi powrotnej w miarę bezpiecznej do domu rowerem szosowym.Po drodze namawiałem na zakup jakiegoś górala do jazd terenowych i chyba się kolega skusi.Jazda non-stop bez przerw nawet na zdjęcia do samych Podjuch i dopiero gdy zajechaliśmy nad Szmaragdowe chwilka przerwy.Od przejazdu pod wiaduktem kolejowym do samego jeziora szosa zastawiona autami bardzo dużo ludzi po prostu tłok.
Jezioro Szmaragdowe w Szczecinie
Jezioro Szmaragdowe w Szczecinie © strus
Biało-zielony kwiatek
Biało-zielony kwiatek © strus
Wracamy przez Dąbie do Zdunowa a dalej chciałem pojechać przez Niedźwiedź ale Bogdan nie chciał się namówić na leśną drogę jadąc kolarzówką.Chcąc nie chcąc została nam DK 10 do Motańca,  do Lipnika jechaliśmy razem DDR-ka gdzie panował jak to w ciepły weekendowy dzień duży ruch jakby innych dróg w okolicy nie było .Rozłączyliśmy  się w Lipniku bo mi brakowało trochę do setki więc ruszyłem przez Grzędzice do domu.
Rzepakowa swetfocia
Rzepakowa swetfocia © strus

"Mleczuś" w okolicy Grzędzic © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Dobropole Gryfińskie,Kołówko,Kołowo,Podjuchy,Zdroje,Bukowe,Klęskowo,Kijewo,Dabie,Wielgowo,Zdunowo,Płonia,Motaniec,Kobylanka,