50-tka po pracy...upał ☀️

Środa, 4 września 2024 · dodano: 04.09.2024 | Komentarze 1

Wczoraj testowałem szosę a dziś pora na mtb po wymianie kasety i łańcucha,mimo 32 stopni gdy wyruszałem o trzynastej po pracy wyruszyłem ścieżką rowerową do Żarowa gdzie odbiłem na Lubowo aby przez Rogowo i Poczerni dotrzeć do Sowna i wjechać na szutrową drogę pożarową 32 która zmienia się w DP 40 i po ośmiu kilometrach zawitać na prawobrzeżu Szczecina tym razem w dzielnicy Wielgowo.
Wjazd na DP 32 w okolicy Sowna
Wjazd na DP 32 w okolicy Sowna © strus
Dojazd pożarowy 40 w kierunku Wielgowa
Dojazd pożarowy 40 w kierunku Wielgowa © strus

Z Wielgowa jadę do DP 45 w Zdunowie którą docieram do "szutrówki" aby nią dojechać do Niedźwiedzia a że jechałem MTB to mogłem sobie pojechać od razu przez rozkopane Reptowo i wybrać najkrótszą drogę do Morzyczyna którą dawno nie jechałem.

"Szutrówka" do Niedźwiedzia © strus
Skrót do Morzyczyna z Reptowa
Skrót do Morzyczyna z Reptowa © strus
W Morzyczynie przemieszczam się równoległą drogą do głównej aby w Zieleniewie wjechać na DDR-kę i przez Lipnik wrócić do domu.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,DP 32,DP 40,Wielgowo,Zdunowo,DP 45,