Z Marcinami ⛅️

Sobota, 3 sierpnia 2024 · dodano: 03.08.2024 | Komentarze 2

Nasz wspólny kolega z pracy Marcin [Tomka i Marcina i mój] zakupił ponad miesiąc temu rower i zaczął regularnie jeździć więc wczoraj wieczorem namówiłem go na rundkę aby mu pokazać trasę "Zdunowo przez Kołbacz " o którą się wypytywał a po drodze pokazywaliśmy gdzie może bezpiecznie jeszcze pojeździć.Niestety Tomasz nie mógł dziś a Marcin wyruszył później i byliśmy na łączach aby na trasie się spotkać.Wiedziałem że nas dogoni bo młody Marcin wcześniej mi mówił że jeździ ze średnią 22 km/h i przejechał najwięcej 45 km.To dziś pobił swoje rekordy ale podporządkowaliśmy się i  jechaliśmy w tempie najmłodszego kolegi.Marcin który wyjechał później sprężał się i mimo że wyjechał poł godziny później to spotkaliśmy się w Reptowie gdzie na niego poczekaliśmy 5 minut i ostatnie 18 kilometrów pojechaliśmy w trójkę.
Młody biker Marcin
Młody biker Marcin © strus

Stary biker Marcin
Stary biker Marcin © strus

Stargard,Lipnik,Zileniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,