Zdunowo przez Kołbacz ☀️

Niedziela, 30 czerwca 2024 · dodano: 30.06.2024 | Komentarze 3

Poranny deszcz pokrzyżował moje plany rowerowe i dopiero w południe wyjechałem chodź nie chciało mi się bo jakoś w tym miesiącu zdecydowanie wcześniej wyjeżdżałem  i rozpocząłem standardowo z myślą że zaliczę tylko 50-tkę od dojazdu do Golczewa przez Kluczewo a tam od razu pojechałem do DDR-ki w Zieleniewie a w Morzyczynie tak jak wczoraj odbiłem na Bielkowo przez nową DDR-kę w Jęczydole.
Brakujący odcinek drogi w Jęczydole
Brakujący odcinek drogi w Jęczydole © strus

"Młode" bociany w Bielkowie © strus
W Bielkowie zjeżdżam z DDR-ki na DW 120 w kierunku Kołbacza przez Nieznań a po drodze widać jak ruszyła nowa inwestycja drogowa a mianowicie budowa nowego odcinka ścieżki rowerowej łącząca Bielkowo z Kołbaczem czy jak powstanie to można powiedzieć że w końcu ze Stargardu do Szczecina będzie można dojechać DDR-kami.
Budowa DDR-ki z Bielkowa do Kołbacza
Budowa DDR-ki z Bielkowa do Kołbacza © strus
W Kołbaczu wjeżdżam na DDR-kę na prawobrzeże Szczecina i kieruje się DW 119 do DK 10 w Płoni aby tam odbić na Zdunowo gdzie skręcam w kierunku Niedźwiedzia a nastepnie wydłużoną drogą jadę do Reptowa przez Kałęgę i Motaniec i również wydłużam trasę do Zieleniewa przez Cisewo i Miedwiecko.

Na koniec jadę z Zieleniewa ścieżką rowerową do Grzędzic przez Lipnik aby po zaliczeniu 1,5 km drogi jak ser szwajcarski wylądować w Żarowie na DDR-ce i już nią pojechać prosto do domu.

Stargard,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,
Śmierdnica,DW 119,Płonia,DK 10,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Motaniec,Reptowo,Cisewo,DP 36,
Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard
M A P K A : Zdunowo przez Kołbacz ☀️

dornfeld
| 19:07 niedziela, 30 czerwca 2024 | linkuj Zacny wynik w tak niepewnych i trudnych warunkach ( temperatura, wysoka wilgotność powietrza i niebezpieczeństwo wystąpienia silnych burz)
| 18:55 niedziela, 30 czerwca 2024 | linkuj Brawo Darku za kolejną wycieczkę ponad Twoją osobistą normę. W perspektywie cieszyć musi połączenie Szczecin - Stargard DDR,ką chociaż mnie trudno przychodzi wyjazd na prawą stronę Szczecina, bo jest niezbyt przyjazna rowerzystom ale to rzecz gustu i przyzwyczajeń.
| 18:47 niedziela, 30 czerwca 2024 | linkuj Jeden bocian patrzy prosto w obiektyw.