Gartz (Oder) w trójkę ⛅️

Niedziela, 16 czerwca 2024 · dodano: 16.06.2024 | Komentarze 1

W tygodniu zaproponowałem kolegą z pracy krótki wypad do Niemiec bo nigdy tam nie byli rowerami można powiedzieć najkrótszą trasą jaka jest w opisie na końcu więc nie będę się rozpisywał.Jechaliśmy non stop bez przerwy na zdjęcia aż do przymusowego objazdu w Gardnie czego nie rozumie bo postawiono zakaz dla rowerów i wyznaczona objazd 5 x dłuższą drogą bo nadal nie ma DDR-ki z Żelisławca mimo że rok temu widziałem materiały na drogę.
Objazd do Gardna
Objazd do Gardna © strus
Od Zalando do Gryfina jedziemy DDR-kami a następnie przejeżdżamy nad dwoma Odrami i wjeżdżamy do Niemiec i od razu odbijamy do Mescherin a następnie leśna ścieżką rowerową docieramy do Gartz i tam robimy trochę zdjęć.

"Konie" w Mescherin © strus
Kościół ewangelicki św. Szczepana w Gartz © strus
Stettiner Tor
Stettiner Tor © strus
Po zwiedzaniu wyjeżdżamy z Graz pod Stettiner Tor i jedziemy niemiecką drogą krajowa B 2 z której odbijamy na Gryfino w którym robimy zakupy na drogę powrotną a później powrót tą samą drogą do Stargardu.

Widok na Zalando z nad S3 w Gardnie
Widok na Zalando z nad S3 w Gardnie © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,
Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,Wełtyń,Goleniów,Meschern,Gartz,Mescherin,Gryfino,Wełtyń,
Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,