Trio zakładowe ☀️plus bonus z Iwonką

Sobota, 1 czerwca 2024 · dodano: 01.06.2024 | Komentarze 2

Dziś w końcu udało się pojechać w trio jak miało być tydzień temu chodź na krótki dystans bo kolega Marcin dziś pracuje od 14-tej.Spotkaliśmy się na DDR-ce przy szczecińskiej i pojechaliśmy nią do Bielkowa między innymi przez Morzyczyn i Kobylankę tam wjeżdżamy na DW 120 którą docieramy do DDR-ki w K0łbaczu jadąc przez Nieznań.Przemieszczając się po prawobrzeżu Szczecina Tomasz poczuł że nagle stracił część powietrza w tylnym kole ,zjechaliśmy na przystanek autobusowy w Śmierdnicy gdzie dopompował kolega koło a ja zrobiłem fotki.
Mała awaria w Śmierdnicy
Mała awaria w Śmierdnicy © strus

Po krótkiej pauzie jedziemy DW 119 do DK 10 w Płoni  i odbijamy na Zdunowo a następnie z Niedźwiedzia jedziemy wyłudzoną drogą przez Motaniec do Reptowa a dalej nową ścieżką rowerową do Morzyczyna i na koniec prosto do Stargardu gdzie Marcin odbija na dom a my kierujemy się do Giżynka a u Tomka znowu problemy z zaworem w tylnym kole więc odbił także na dom a ja skierowałem się na Golczewo a następnie przez strefę przemysłową pojechałem do Kluczewa i na koniec pierwszej rundy po mieście aby dokręcić do 70 km.
Zamieniam rower na MTB i z Iwonka zaczynamy od DDR-ki na Żarowo a po drodze zakupy na dalszą trasę.W Żarowie odbijamy na Lubowo a następnie jedziemy do Sowna przez Rogowo i Poczernin.
Iwonka za Lubowem
Iwonka za Lubowem © strus
W Sownie wjeżdżamy na 2,5 kilometrowy odcinek leśny którym jedziemy do Wielichówka a następnie kierujemy się do DDR-ki w Zieleniewie przez Cisewo i Miedwiecko aby nią wrócić do Stargardu tak samo jak wcześniej z Tomaszem i Marcinem ale tym razem zrobiło się ciemno a po powrocie opady deszczu z burzą.
Leśna droga do Wielichówka z Sowna
Leśna droga do Wielichówka z Sowna © strus
Nadchodząca burz
Nadchodząca burz © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,DW 120,Nieznań,Kołbacz,Śmierdnica,DW 119,Płonia,
Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,Giżynek,
Golczewo,strefa przemysłowa,Kluczewo,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,